VISSZATÉRÍTÉSI FELTÉTELEK

1.1 Cégünknél biztosak vagyunk termékeink minőségében, ezért teljes garanciát nyújtunk. Ha bármilyen okból nem egészen elégedett a vásárlásával, kicserélheti másikra vagy teljes visszatérítést kaphat. Javasoljuk, hogy az áru átvételekor figyeljen oda és mindent ellenőrízzen kiszállításkor vagy átvételkor, illetve 7 napon belül, hogy biztos legyen benne hogy a megfelelő terméket kapta a megfelelő minőségben. 7 nap után a cégünk nem vállal felelőséget a hiányzó vagy hibás tételekért, amik az átvételkor átadásra kerültek.

1.2 A termékeket vissza kell küldeni cégünknek 7 munkanapon belül a kiszállítástól és kézhezvételtől számítva. Visszatérítési igényét 30 napon belül dolgozzuk fel egy minőségellenőrzési vizsgálat után.

1.3 Felhívjuk figyelmét: az ügyfél felelőssége, hogy a termék a megfelelő állapotban érkezzen vissza a raktárunkba. Ezért az eredeti állapotukban és csomagolásukban kell lenniük.

1.4 Ha a termékek átesnek a minőségellenőrzésen, visszatérítjük a teljes vételárat, mínusz 3% kezelési költség és bármilyen felmerülő kezelési költséget.

1.5 A visszatérítés nem érvényes a személyre szabott vagy egyedileg gyártott termékekre.

1.6 Hogyha az áruk hiányosak, sérültek vagy nincsenek részletezve a számlán, akkor az Ön felelőssége vissza juttatni azokat cégünkhöz. Az Ön felelőssége, amíg a termékek elérnek hozzánk, ezért azt javasoljuk, hogy használjon tértivevényt (vagy bármilyen biztonsági szolgáltatást), amikor visszaküldi az árut részünkre, így nyomon tudja követni a tételt, amíg elér hozzánk és így lesz egy igazolásunk nekünk is.

1.7 Felhívjuk figyelmét: Cégünk fenntartja magának a jogot, hogy visszautasítsa a visszatérítést; ezért kérjük a
visszaküldés előtt győződjön meg róla , hogy már értesítette az irodánkat és biztosították az árú átvételéről.

1.8 Ha már felvette a kapcsolatot velünk a visszaküldéssel kapcsolatban, akkor majd kap egy visszatérítési
nyomtatványt. Ez tartalmazza a visszatérítés egyedi számát, nyomtassa ki és küldje vissza a termékkel/
termékekkel együtt. Az árukat nem tudjuk enélkül elfogadni.

1.9 Az árukat az eredeti csomagolásban az alábbi címre tudja visszaküldeni:

 

Hibás vagy hiányos termékek

1.10 Azért, hogy kicseréljük a sérült terméket, kérjük, hogy egy fényképpel bizonyítsa a hibát vagy küldje vissza
mielőtt küldenénk egy csere terméket. Ez a bizonyítási eljárás teszi lehetővé, hogy tájékozódjunk arról, hogy
javítani vagy cserélni kell-e a kérdéses terméket.

1.11 Nem fogadunk vissza árut érvényes indok nélkül.

1.12 Fenntartjuk a jogot, hogy javítsuk vagy cseréljük a terméket a bizonyított hiba alapján.

1.13 Fenntartjuk a jogot, hogy postai utalványon küldjük meg a visszatérítést, amin a végleges összeg szerepel.
(1.4)

1.14 Felhívjuk figyelmét, hogy ha lejárt a visszaküldési határidő (1.2), akkor a visszatérítéshez való joga is lejárt.

1.15 Ha bármikor le akarja mondani a személyre szabott rendelését (pl.: nyomtatás vagy egyedi módosítások)
akkor az 50%-os előleg nem jár vissza.

1.16 Ha 100%-ban megtörtént a fizetés, akkor is csak 50%-os visszatérítésre jogosult. Mindazonáltal cégünk
fenntartja magának a jogot, hogy megtagadja a visszatérítést, ha az egyedi munkát az Ön utasításai alapján
végezték el.